Fake Band Names

Talk about non grunge music and music in general in here. Don't be shy, we don't bite.

Moderators: sadie, Y2K-kyle, evee103, boxcar, j-bug, incessantmace, Curmudgeon, KristinNirvana

SKUNCHBAG
Grunge God
Posts: 5388
Joined: Thu Oct 18, 2012 8:13 pm
Location: in the court of the Crimson King

Re: Fake Band Names

Post by SKUNCHBAG » Sat Jan 25, 2014 3:35 pm

Scarabola wrote:I lost my shit on "Michael Jordanian-Palestinian Conflict"
Well ain't that pretty zionist of you.
sky above, voice within

Creeper113
Grunge prophet
Posts: 1673
Joined: Fri Sep 23, 2011 10:01 pm

Re: Fake Band Names

Post by Creeper113 » Sat Jan 25, 2014 3:58 pm

he Grew Peas
Image

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Sun Mar 02, 2014 12:08 pm

Zodiac_n_Black wrote:I'm going to pick one of these names and use it for mine and Santeri's GF300 submission.
I'm a man of my word, I'm sending across the submission to Dan now, what shall we go for?
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Mon Mar 03, 2014 6:52 am

I've narrowed it down to 4 options:

Monica's Biscuits
Bumcivilian
Tyrannosaurus Sex
Secret Asian Man

Santeri, you are one half of this so jump in if there are any others you like? Or want to go with a "proper" name?
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

Schneider
Grunge God
Posts: 17305
Joined: Mon Mar 21, 2011 8:41 am
Location: Liverpool

Re: Fake Band Names

Post by Schneider » Mon Mar 03, 2014 12:18 pm

SKUNCHBAG wrote:
Scarabola wrote:I lost my shit on "Michael Jordanian-Palestinian Conflict"
Well ain't that pretty zionist of you.
Damn those pesky jews!
Image

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Tue Mar 04, 2014 12:31 am

Is "Damn Those Pesky Jews" you're suggestion for our name?
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

shanze
Grunge God
Posts: 3217
Joined: Tue Mar 22, 2011 9:40 am
Location: Vinnland
Contact:

Re: Fake Band Names

Post by shanze » Tue Mar 04, 2014 5:44 am

Let's go with Secret Asian Man :lol:
A master of blöjäri.

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Tue Mar 04, 2014 6:02 am

Done! :lol:
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Tue Mar 04, 2014 6:21 am

Also did that link I sent you work?
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

Schneider
Grunge God
Posts: 17305
Joined: Mon Mar 21, 2011 8:41 am
Location: Liverpool

Re: Fake Band Names

Post by Schneider » Wed Mar 19, 2014 9:52 am

Jimmy & the Rustlers.
Image

Logan Ruckman
Grunge maniac
Posts: 123
Joined: Fri Apr 01, 2011 3:11 pm
Contact:

Re: Fake Band Names

Post by Logan Ruckman » Wed Mar 19, 2014 10:08 am

Shit Piss Fuck Cunt Cocksucker Motherfucker Tits, but they call themselves The Seven Dirty Words You Can't Say On Television whenever they're on TV or on the radio or something.
Check Out Happy Katana- http://happykatana.wordpress.com

boxcar
Site Admin
Posts: 4351
Joined: Thu Aug 18, 2005 12:00 pm
Location: Iowa City
Contact:

Re: Fake Band Names

Post by boxcar » Wed Mar 19, 2014 10:29 am

shanze wrote:Let's go with Secret Asian Man :lol:
Is this the band name for the track you guys submitted?
__________________________
You should check out Milk Duct Tape, the new grunge rock band on the scene:
"LIKE" on Facebook. Listen to new music here: MDT on Bandcamp

Zodiac_n_Black
Grunge prophet
Posts: 2018
Joined: Wed Apr 14, 2010 1:15 am

Re: Fake Band Names

Post by Zodiac_n_Black » Wed Mar 19, 2014 10:35 am

boxcar wrote:
shanze wrote:Let's go with Secret Asian Man :lol:
Is this the band name for the track you guys submitted?
Yes.
Debut album out now, listen to the whole thing on Soundcloud here ...

Image

Add us on Facebook and watch our video for Bad Pills here.

Iforgotmyname
Grunge fanatic
Posts: 51
Joined: Sat Apr 12, 2014 10:05 pm

Re: Fake Band Names

Post by Iforgotmyname » Sun Apr 20, 2014 7:27 pm

rancid baby, rancid baby meat, :D
This sucks...

Silvergun Superman
Grunge master
Posts: 549
Joined: Sun Oct 06, 2013 11:14 am

Re: Fake Band Names

Post by Silvergun Superman » Sun Apr 20, 2014 8:31 pm

Triscit Biscuit Men
Breastport Squeeze
The Mentlegen
Snoopy's Dead Oracle
"I wish I could just hug you all

But I'm not gonna!"


Image

Post Reply