My Chemical Romance is no more

Talk about non grunge music and music in general in here. Don't be shy, we don't bite.

Moderators: sadie, Y2K-kyle, KristinNirvana, evee103, boxcar, j-bug, incessantmace, Curmudgeon

User avatar
Y2K-kyle
Moderator
Posts: 8928
Joined: Thu Apr 15, 2010 5:11 pm
Location: You're the only TN I see

My Chemical Romance is no more

Post by Y2K-kyle » Sun Mar 24, 2013 12:31 pm

Image
otherimprov wrote:
Thu Apr 07, 2016 6:17 am
Pinch yourself Kyle and wake up from your sleep
incessantmace wrote:
Tue Apr 24, 2012 9:56 am
I tried to seduce my wife by singing Big Dumb Sex to her once. Didn't work out though, I dunno why

User avatar
Schneider
Grunge God
Posts: 17305
Joined: Mon Mar 21, 2011 8:41 am
Location: Liverpool

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Schneider » Sun Mar 24, 2013 12:54 pm

Good!
Image

User avatar
Grunge_Chick
Grunge God
Posts: 4482
Joined: Sun Sep 11, 2011 4:31 pm
Contact:

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Grunge_Chick » Sun Mar 24, 2013 1:05 pm

Schneider wrote:Good!
I second this. I hated that band!

User avatar
Bleach
Grunge master
Posts: 751
Joined: Thu Dec 04, 2008 4:32 pm
Location: Ireland
Contact:

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Bleach » Sun Mar 24, 2013 1:53 pm

My first thought was "good riddance!" (and it still is) but one thing I have to say is that I seen them live in 2007 (not out of my choosing!) and in fairness, they know how to put on a show. Except the whole fucking pyrotechnics thing.
Image

User avatar
Y2K-kyle
Moderator
Posts: 8928
Joined: Thu Apr 15, 2010 5:11 pm
Location: You're the only TN I see

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Y2K-kyle » Sun Mar 24, 2013 5:58 pm

I feel like Mike when he posted random music stories like this. Just trying to spread the news and start conversations.
otherimprov wrote:
Thu Apr 07, 2016 6:17 am
Pinch yourself Kyle and wake up from your sleep
incessantmace wrote:
Tue Apr 24, 2012 9:56 am
I tried to seduce my wife by singing Big Dumb Sex to her once. Didn't work out though, I dunno why

User avatar
SKUNCHBAG
Grunge God
Posts: 5388
Joined: Thu Oct 18, 2012 8:13 pm
Location: in the court of the Crimson King

Re: My Chemical Romance is no more

Post by SKUNCHBAG » Sun Mar 24, 2013 6:34 pm

One down, another three dozens to go.
sky above, voice within

User avatar
Mystic
Grunge prophet
Posts: 1902
Joined: Sat May 12, 2012 6:46 am
Location: Where the grass ain't green and the girls ain't pretty.

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Mystic » Sun Mar 24, 2013 7:03 pm

Just like that? No reason or anything?

Not that I care.
She's a lone hearted mystic and she can't carry on
When I'm there she's alright, but then she's not when I'm gone


Bullets are the beauty and I don't know why
Smrti se ne bojim jer smrt ne boli, boli samo ovo ko nemaš nikog da te voli.

Skunchy: I'M GONNA STAY DRUNK TILL THE NEXT TIME I'M DRUNK

User avatar
Sorlag
Grunge God
Posts: 4462
Joined: Sun Jan 23, 2011 12:59 pm

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Sorlag » Sun Mar 24, 2013 7:11 pm

Ending officially is kinda weird, are they like making a promise to never play again? That's redonkulous!
when the whole thing comes crashing down, don't ask me why, don't ask me why

User avatar
KristinNirvana
Site Admin
Posts: 8454
Joined: Tue Aug 30, 2011 12:17 pm
Location: The Mecca, the Holyland, the one and only....SEATTLE!
Contact:

Re: My Chemical Romance is no more

Post by KristinNirvana » Sun Mar 24, 2013 8:57 pm

I had assumed they were already broken up. I never bothered to check them out anyway. I just heard there name everywhere in 9th grade and around there when emo was around.
Life isn't nearly as sacred as the appreciation of passion
Lesser Known Grunge
Good Newer Grunge
Underground Older Grunge
Grunge Blog
My Soundcloud
Image

User avatar
Mystic
Grunge prophet
Posts: 1902
Joined: Sat May 12, 2012 6:46 am
Location: Where the grass ain't green and the girls ain't pretty.

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Mystic » Mon Mar 25, 2013 4:18 am

And they aren't even emo as in emotive hardcore. They're pop rock I guess. Still have 2 posters of them on my door lol don't even know why.
She's a lone hearted mystic and she can't carry on
When I'm there she's alright, but then she's not when I'm gone


Bullets are the beauty and I don't know why
Smrti se ne bojim jer smrt ne boli, boli samo ovo ko nemaš nikog da te voli.

Skunchy: I'M GONNA STAY DRUNK TILL THE NEXT TIME I'M DRUNK

PJAICfan
Grunge God
Posts: 6131
Joined: Mon Jul 12, 2010 2:36 pm
Location: New Jersey

Re: My Chemical Romance is no more

Post by PJAICfan » Mon Mar 25, 2013 5:14 am

Somewhere the 12 year old in me is disappointed, as far as emo pop rock goes I always thought panic at the disco and the all American rejects were better than mcr. As I said though I was like 10-12 when any of this even slightly mattered to me
Easy come, easy go
Easy left me a long time ago..

Checks
Grunge God
Posts: 6559
Joined: Sat Jul 24, 2010 9:39 am
Location: Sheepworld

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Checks » Mon Mar 25, 2013 11:12 am

im actually sad..

i listen to a few songs every now and again, they'll always have a place in my heart.. one of those bands i used to listen to whilst growing up
evee103 wrote:Welcome to the United States of Fuckery, where shit is fucked.

Elektra Foxx
Grunge maniac
Posts: 165
Joined: Mon Jan 16, 2012 3:26 pm

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Elektra Foxx » Tue Mar 26, 2013 6:34 am

No one will miss them, pathetic band.

User avatar
Mystic
Grunge prophet
Posts: 1902
Joined: Sat May 12, 2012 6:46 am
Location: Where the grass ain't green and the girls ain't pretty.

Re: My Chemical Romance is no more

Post by Mystic » Tue Mar 26, 2013 6:37 am

When I was a young boy.. my father.. took me into the city..where I heard commercial rock... and saw it was profitable...
She's a lone hearted mystic and she can't carry on
When I'm there she's alright, but then she's not when I'm gone


Bullets are the beauty and I don't know why
Smrti se ne bojim jer smrt ne boli, boli samo ovo ko nemaš nikog da te voli.

Skunchy: I'M GONNA STAY DRUNK TILL THE NEXT TIME I'M DRUNK

In_Too_Deep
Grunge guru
Posts: 231
Joined: Thu May 17, 2012 8:40 am
Location: middle of nowhere, oklahoma

Re: My Chemical Romance is no more

Post by In_Too_Deep » Tue Mar 26, 2013 10:15 am

They were good in my opinion. The first two albums anyway. Reminds me of my ex.
Apathy is the key to happiness.


The tree of knowledge is burned,
Lightning struck, one less lesson learned.

Post Reply