Supersuckers

A section for bands from the original grunge explosion that don't have their own category.

Moderators: sadie, Y2K-kyle, evee103, boxcar, j-bug, incessantmace, Curmudgeon, KristinNirvana

P A I V
Grunge God
Posts: 6063
Joined: Sun Dec 06, 2009 4:09 pm
Location: Under an overpass, by a highway
Contact:

Re: Supersuckers

Post by P A I V »

I always push my music onto other people, sending them albums and giving them links to torrents of my favorite bands. I've gotten my circle of friends into tons of music, and they've gotten me into a lot too. We're some of the only people at my highschool that actually still respects music. Damn shame.
Image
There's no such thing as a sure thing. Of this, I'm sure.
twitter, tumblr, soundcloud, instagram
otherimprov wrote:
Thu Apr 23, 2015 9:38 am
I don know who invented beer but I gotta salute that person
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

man im with you there!!

although i do have a friend that the only thing we have in common is 80s pop :oops: lol

but other than that im very sure why we are friends, untill him all my friends were really just my friends because we listened to similar music
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
P A I V
Grunge God
Posts: 6063
Joined: Sun Dec 06, 2009 4:09 pm
Location: Under an overpass, by a highway
Contact:

Re: Supersuckers

Post by P A I V »

Pennyroyaltea wrote:man im with you there!!

although i do have a friend that the only thing we have in common is 80s pop :oops: lol

but other than that im very sure why we are friends, untill him all my friends were really just my friends because we listened to similar music
Hahahaha

My friends and I are the most musical group around, although some of us, (me) don't have musical talent and aren't in bands, we all have a genuine appreciation for it and listen to a TON of music.
Image
There's no such thing as a sure thing. Of this, I'm sure.
twitter, tumblr, soundcloud, instagram
otherimprov wrote:
Thu Apr 23, 2015 9:38 am
I don know who invented beer but I gotta salute that person
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

thats great, so you dont play an instrument?
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
P A I V
Grunge God
Posts: 6063
Joined: Sun Dec 06, 2009 4:09 pm
Location: Under an overpass, by a highway
Contact:

Re: Supersuckers

Post by P A I V »

I've got a guitar I can't play, and I want to sing for a band but I can't sing.
Image
There's no such thing as a sure thing. Of this, I'm sure.
twitter, tumblr, soundcloud, instagram
otherimprov wrote:
Thu Apr 23, 2015 9:38 am
I don know who invented beer but I gotta salute that person
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

lol no such thing, guitar = tabs

singing = practice lol
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
P A I V
Grunge God
Posts: 6063
Joined: Sun Dec 06, 2009 4:09 pm
Location: Under an overpass, by a highway
Contact:

Re: Supersuckers

Post by P A I V »

I'm just not finding anything I'm comfortable with, I really wanna find out where to start with guitar and singing but I'm not having much luck.
Image
There's no such thing as a sure thing. Of this, I'm sure.
twitter, tumblr, soundcloud, instagram
otherimprov wrote:
Thu Apr 23, 2015 9:38 am
I don know who invented beer but I gotta salute that person
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

dude it can be easy, but be asertive lol
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
P A I V
Grunge God
Posts: 6063
Joined: Sun Dec 06, 2009 4:09 pm
Location: Under an overpass, by a highway
Contact:

Re: Supersuckers

Post by P A I V »

I tried some Alice in Chains stuff, then some Stone Temple Pilots and a bit of Nirvana but all my favorite bands have decent or great guitarists...so it's pretty hard haha.
Image
There's no such thing as a sure thing. Of this, I'm sure.
twitter, tumblr, soundcloud, instagram
otherimprov wrote:
Thu Apr 23, 2015 9:38 am
I don know who invented beer but I gotta salute that person
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

start with nirvana, super simple lol
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
Pennyroyaltea
Grunge God
Posts: 17944
Joined: Sun Sep 14, 2008 6:53 pm
Location: Texas : The Ultimate RED(neck) state

Re: Supersuckers

Post by Pennyroyaltea »

yup yup about the singing
shanze wrote:And you will. You will.

Then you put your spell on him and Jerry shall be yours.

FOREVER!
KristinNirvana
Site Admin
Posts: 8608
Joined: Tue Aug 30, 2011 12:17 pm
Location: The Mecca, the Holyland, the one and only....SEATTLE!
Contact:

Re: Supersuckers

Post by KristinNirvana »

Life isn't nearly as sacred as the appreciation of passion
Lesser Known Grunge
Good Newer Grunge
Underground Older Grunge
Grunge Blog
My Soundcloud
Post abortive? Go to https://passboards.org/ for support
Image
Post Reply